snösnö

Jag har skrivit tre inlägg idag. TRE ! 
Men inte ett jävla har kommit fram tydligen. 
Så jag kortfattar dem. 
  • Tänkte skotta när jag vaknade. 
  • Men hann inte ens upp ur sängen innan svärfar kom med fyrhjulingen och plogade hela går'n. 
  • Åkte till svärmor för att G behövde hjälp med skoter. 
  • Grabbarna fick igång den. 
  • Jag pysslade. 
  • Svärmor bjöd på middag. 
  • Vi tog kort i snön.
 
Phoebe och kompisen Dixie 
Här ser ni mina nya skor jag fyndat ! Eller, fick dem av mamma. Ord pris 1299:- Ja fick dem för 600:-
Ozzy å Phoebe busar.
 
Nu sitter det massa halvfulla karlar här och överröstar varandra. 
Lilly sover och jag försöker hänga med i dalmålet, vilket är rätt svårt även om jag bor här för ingen låter ju som de brukar när de druckit öl. 
 
Har även fotat alla katter hos svärmor idag. 
Här får ni resultatet. 
Gullfjun! Födda 11 dagar före Lilly!