Om jag slänger mig handlöst bakåt. Fångar du mig då?

Ibland bara går luften ur mig. När man stressat som en jävla idiot i flera dagar och inte suttit ner en sekund och så plötsligt hinner man sitta ner i flera minuter och man inser att medan man stressade med att hålla humöret uppe håller tapeterna på att ramla ner från väggarna. Typ. Tvättkorgen svämmar över,gaderoben ekar tomt, badrummet skriker efter lite ompysslande. Likaså mitt hår som ser ut som någon tappat en flaska olja i huvet på mig.
En förkyld, övertrött och ledsen bebis som - efter mycket skrik - äntligen somnat.
Imorgon är en ny dag. Full med nya äventyr och bekymmer. Skål!



För att du är det finaste jag har ♥



Denise 23 - mamma till Kevin och Julie

Jag kollade på bilden och tänkte, åh gud va lika Lilly och Elin var som bebisar, för jag var HELT övertygad om att bilden på Lilly var en barnbild på dig =P Jag ser så sjukt mycket drag av dig i henne på den bilden.