Jag älskar mina skor

Mamma skulle beställa skor till mig på Campadre  för några månader sedan. DOCK kom mina skor aldrig och de skyllde på att varan fömodligen tagit slut samma sekund mamma klickade på "beställ". Så mamma sa åt mig att gå och leta efter ett par andra skor vilket var i stort sett helt jävla omöjligt då inte ett enda par som var "rätt bra" kostade under 1000 :- vilket inte kändes helt okej då de skorna jag ville ha från Campadre  kostade 399:- . 
Men sen när vi var inne i stan i fredags och fikade såg jag att Team sportia hade utförsäljning på massa sportsaker vilket gjorde att mitt lilla REA hjärta ville gå in där. 
Och då, precis innanför dörren såg jag skorna. 
Ja, de jag hade beställt. 
Så, det var ju såklart en självklarhet att ta dem. 
Dock fick vi pröjsa 600:- istället för 399 :- men det var det värt ! 
 
 
Kolla kolla. I LOVE THEM ! Och de är helt jävla asbra också kan jag berätta ! 
 
björn borg - shopping - skor
Josefine

Snyggaa!!!